در تامین مالی پروژه مشارکت کنید!

امکان کار در فیلد ندارید؟

ممکن است شما به تکنیک‌های دوربین‌گذاری، ردزنی و کار با جوامع بومی آشنا نباشید. با این حال می‌توانید با کمک کوچک یا بزرگ نقدی به گروه، ما را در پیشبرد اهدافمان یاری کنید. حفاظت بسیار هزینه‌بر است. هزینه‌های ستادی، هزینه‌های سفر به مناطق، تامین تجهیزات و هزینه‌های نیروی انسانی مواردی است که هر پروژه می‌بایست برای آن‌ها اقدام نماید.
جستجوگران امید در این راه پر نشیب به حمایت و مشارکت تک تک شما همراهان عزیز نیازمندند تا با ارتقاء سطح کیفی پیمایش‌ها، تعداد آن‌ها را نیز افزایش دهند. هر مقدار کمک به ما کمک می‌کند تا مسافت بیشتری را پوشش دهیم.

همچنین می‌توانید کمک‌های خودرا به شماره حساب ذیل واریز نماید. لطفا در صورتیکه به حساب انجمن کمک واریز می‌کنید، با دفتر انجمن تماس بگیرید و اطلاع دهید تا مبلغ واریزی به پروژه «جستجوگران امید» اختصاص یابد.

بانک ملی ایران – شعبه اسکان به نام انجمن یوزپلنگ ایرانی

شماره حساب: 0223497887006

شماره شبا: IR820170000000223497887006

لازم به ذکر است که عدد‌های فرم پیش‌رو با اینکه تا جای ممکن دقیق محاسبه شده‌اند نه‌تنها منعکس‌کننده تمامی هزینه‌ها نیستند بلکه در زمان اجرا می‌توانند تغییر کنند. این توضیحات صرفا وجهه نمادین دارند و در گزارش‌های مالی پروژه محل دقیقه هزینه‌کار شرح داده خواهد شد.

با تکمیل فرم زیر بصورت آنلاین کمک نقدی کنید

حمایت نقدی آنلاین

اطلاعات شخصی

مبلغ حمایت ‪1﷼‬